page view image

ROCKEULVEN OG DE TRE GEITEKILLINGENE | Sørdag 5. mai kl 14.00

event image

🎭 𝗥𝗼𝗰𝗸𝗲𝘂𝗹𝘃𝗲𝗻 𝗼𝗴 𝗱𝗲 𝘁𝗿𝗲 𝗴𝗲𝗶𝘁𝗲𝗸𝗶𝗹𝗹𝗶𝗻𝗴𝗲𝗻𝗲

Hvem er det som kommer der? Det er papegøyen!
Når papegøyene kommer skjer det alltid noe spennende. Da blir det sang og lek, godsaker, loddsalg og marked ute på enga. Men denne gangen blir leken avbrutt av den store, slemme Ulven og gjengen hans. De vil også være med på moroa, men vet ikke hvordan man bør oppføre seg, for det har ingen noen gang lært dem. Da ulven trur med å spise geitekillingene setter geitemamma han på plass – slikt tull, å true med å spise andres barn, det går da ikke an!

Ulven liker ikke å bli satt på plass, derfor bestemmer han og gjengen hans seg for å ta hevn og kidnappe geitekillingene mens de voksne er på markedet – hvordan skal det gå?

Familiemusikalen er bygget på Brødrene Grimms eventyr «Ulven og de 7 Geitekillingene». Det er Heljar Berge som har skrevet manus og Nils Mathisen har musikken. Regi Julianne Morken.

I denne forestillingen får dere se/oppleve elever fra gruppene TeaterMaxi, teaterlek og sirkuslek ved Tønsberg Kulturskole. Forestillingen varer ca 1 time.

Forestillingen spilles på 𝗣𝗮𝗽𝗶𝗿𝗵𝘂𝘀𝗲𝘁 𝗧𝗲𝗮𝘁𝗲𝗿 og passer for alle fra 4 år.

Billetter bestilles på Ticketco.
Barn kr 50,-
Voksen kr 100,-

🎭 Et antall 𝗴𝗿𝗮𝘁𝗶𝘀 𝗯𝗶𝗹𝗹𝗲𝘁𝘁𝗲𝗿 vil også være tilgjengelige i markedplassen for de som har 𝗳𝗿𝗶𝘁𝗶𝗱𝘀𝗸𝗼𝗻𝘁𝗼 i 𝗙𝗿𝗶𝘀𝗸𝘂𝘀 Tønsberg.

Velkommen til teater!